Buna,
Sunt un model incepator si as avea cateva intrebari legate de metodele de plata alese de voi si sugestii pentru ce am ales eu.
Am ales sa lucrez pe Jasmin si ca metoda de plata am pus transfer bancar.
Contul meu este la ING si este cont in RON, si aici ar fi prima intrebare -> se face conversia automat in lei, sau este o problema ca am selectat cont in moneda nationala ?
Am mai citit pe Jasmin ca ar fi un minimum de 500 de dolari de retras si un comision de 50 de dolari per tranzactie... Sincer nu mi se par cele mai ok conditii, si pt un incepator aceste sume mi se pare cam greu de atins si 50 de dolari comision ... mult prea mult.
Existe alternative de payout mai ok ?( am tot citit pe forum despre Paxum ... dar am o reticenta si am mai citit ca ei nu accepta VISA, si la fel, si ei ar practica comisioane destul de mari
Sper sa nu deranjeze postarea, si daca s-a mai discutat acest aspect niste link-uri ar fi super utile.
Multumesc
Intrebari despre payout Jasmine
Reguli forum
Cei 7 ani de Acasă! Zero SPAM!
Cei 7 ani de Acasă! Zero SPAM!
Deci și prin urmare, să purcedem:
1. Depinde de fiecare bancă în parte dacă face automat conversia din valută în RON. Banca Transilvania, spre exemplu, nu face conversia, ci îți deschide un alt cont în valuta în care primești banii. Sunt bănci care trebuie anunțate din timp că urmează să primești bani în altă monedă decât cea în care ai tu contul ca să poată face conversia, sunt bănci care fac conversia automat fără niciun preaviz, și sunt bănci care trimit banii înapoi. Din câte am citit eu, ING este o bancă care face conversia, dar nu știu care sunt condițiile. Cel mai bine este ca tu mâine să iei 10 minute din timpul tău și să suni la orice sucursală ING și să întrebi.
2. Da, pentru un model începător (și nu numai) pot fi mai grele condițiile impuse de opțiunea Transfer Bancar.