Legalitate in UK

Discutii generale despre activitatea de video chat și despre monetizarea pe platformele de tip Onlyfans. ❤️ Păreri, opinii, întrebări, mod de lucru, povești, discuții diverse despre siteuri de videochat sau Fans Sites și despre acest job in general. Toate își au locul în această categorie. ❤️✅😇
Reguli forum
Cei 7 ani de Acasă! Zero SPAM!
Scrie răspuns
beyou
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Buna. Am o intrebare pentru cine este in tema: daca vreau sa lucrez ca model independent de acasa, fiind romanca plecata in UK(chiar daca aici am sau nu un job obisnuit), ce trebuie facut pentru a nu avea probleme legale la trimiterea si retragerea banilor de la bancomat de pe cardul Payoneer si alt card atasat unui cont bancar din Romania. Asta in conditiile in care as lucra pe 2 site-uri pt. care voi primi plata de pe un site in Payoneer si de pe celalalt site in contul bancar cu cardul atasat emis in Romania sau poate il voi schimba si voi alege un alt cont bancar creat in UK.
Multumesc anticipat cui imi va raspunde!
SoulCams Models Studios wanted
anna94
User Junior
User Junior
Has thanked: 0

Buna, unde ai rezidenta fiscala?
beyou
Has thanked: 1 time

in romania am...dar nu ca model...ci ca salariat la o oarecare firma...chatul ca un plus momentan...ideea era ca daca plec in uk ce pot face ca sa fiu ok in ceea ce priveste chatul?
anna94
User Junior
User Junior
Has thanked: 0

Cat timp ai domiciliul(nu e singura conditie pentru rezidenta) in Romania, esti contribuabil in Romania; Daca obtii rezidenta in alta tara, in Romania ai obligatii fiscale pana la sfarsitul anului calendaristic. (+3 ani daca te muti intr-o tara cu care Romania nu are incheiata conventie de evitare a dublei impozitari).

Acel plus din chat e considerat venit obtinut din strainatate; pe care il declari pana in 25 mai 2016 pentru anul 2015 in Declaratia 201 si pentru care platesti impozit 16% + sanatate 5,5%. sau iti faci PFA/SRL.
Scrie răspuns