Buna tuturor, este pt prima data cand intru acest site, va rog din suflet sa nu ma judecati daca pun intrebari prostesti...Lucrez ca model independent pe 3 site-uri de o luna, si as avea nevoie de ajutor in ceea ce priveste comunicarea cu membri..pot sa spun ca ma descurc cat de cat cu limba engleza, sunt de nivel mediu, folosesc si google translate cand am nevoie de ajutor.
Problema este ca simt ca nu am inspiratie cand vorbesc cu un membru in pvt, de obicei incep sa ma prezint sa spun cu ce ma ocup in viata de zi cu zi, hobby-urile mele, etc..dupa toate astea mai intalnesc membri care nu stiu ce sa ma mai intrebe ( ma refer la membri care vor mai mult sa discute nu la cei care vor doar Show-uri) si nu stiu ce subiecte sa mai discut ca sesiunea privata sa dureze mai mult. As avea foarte multe intrebari de pus, dar pentru inceput asta este cea mai mare problema pt mine..Comunicarea...Ma puteti ajuta?

Ce subiecte sa discut in sesiunea privata?
					Reguli forum
Cei 7 ani de Acasă! Zero SPAM!
	Cei 7 ani de Acasă! Zero SPAM!
Sfatul meu este sa rasfoiesti putin acest site : http://documentatie.chatlive.ro/, mai exact aceasta pagina: http://documentatie.chatlive.ro/capitol ... omunicare/

screenpower ma scuzi ca poate sunt rea in raspunsum meu da tu esti ca lenesul din povestea lui Creanga ala care intreaba  Da muieti sunt posmagii?
daca nu te duce capul sa faci converstaie apoi nu suntem noi de vina tu singrua tre sa inventezi fata mea nu o sa vine x sau y sa-ti spuan tie ce sa-i mai spui lui ala....Totul depidne de client sa stii, nu nu exista un script dinainte tu trebuie sa-i spui ceea ce vrea el sa auda, iar asta trebuie sa-ti dai singura seama....asa degeaba incepi tu cu intrebari de mama si tata daca el vrea sa auda de altceva...
Iar noi nu suntem in privat cu tine s ane dam seama cam la ce s-ar astepta cleintul respectiv sa-i spui