Căutarea a găsit 6 rezultate
- 28 Aug 2018, 17:22
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Solutie in perioada lunii ...
Fac parte din categoria de femei care are dorinte sexuale si in aceasta perioada, uneori chiar mai accentuate decat de obicei. Mai mult, pentru mine este perioada cu libidoul setat la maximum. In viata reala cu parenerul menstruatia nu este un impediment , iar pe camera pur si simplu imi introduc ob...
- 27 Aug 2018, 11:05
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Prezentare Utilizatori – IMPORTANT!!!
Buna Adalie, bine ai venit, nu ezita sa deschizi topicuri interesante cu intrebari despre ceea ce ai vrea sa descoperi. Cu stima, Ionut
- 17 Iul 2018, 16:06
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Prezentare Utilizatori – IMPORTANT!!!
Buna sunt Maria , lucrez ca C.O.O la Best Studios .
Lucrez in domeniu de peste 13 ani , am fost model timp de 7 ani , dupa ce m-am lasat am fost trainer , manager de sediu , manager de training si acum sunt C.O.O .
Lucrez in domeniu de peste 13 ani , am fost model timp de 7 ani , dupa ce m-am lasat am fost trainer , manager de sediu , manager de training si acum sunt C.O.O .
- 25 Oct 2018, 01:38
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Lush - siteuri
Buna, am vazut ca ati mentionat LiveJasmin ca fiind compatibil cu jucaria Lush Lovense. Eu am intrebat suportul online si ei au spus ca nu se poate dar, in acelasi timp, am vazut cateva modele care il foloseau. Eu as vrea sa cumpar vibratorul asta dar nu sunt sigura ca il voi putea folosi pe LJ. Es...
- 13 Iun 2019, 09:34
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Comportament Abuziv Membri LJ
Isa ,nu contrazic sub nicio forma cele spuse de tine,sunt perfect constienta de asta. Tocmai de asta vorbesc cu guestii ,le raspund frumos ,le arunc o glumita ,le mai fac cu ochiul cum se spune,pentru ca stiu care e faza cu guestii. Dar asta nu anuleaza disconfortul pe care il creaza spam-eri, aia d...
- 14 Iun 2019, 08:02
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Comportament Abuziv Membri LJ