As vrea sa ma apuc de video pe chaturbate.

Discutii generale despre activitatea de video chat. Pareri, opinii, intrebari, mod de lucru, povesti, discutii diverse despre siteuri de videochat si despre acest job in general, toate isi au locul in aceasta categorie.

Mesajde sonyhtt » 09 Oct 2015, 18:36

Salut tuturor..as dori sa stiu si eu...as vrea sa ma apuc de video pe chaturbate...deci imi fac contul fac o poza la buletin si o poza cu mine le postez astept activare..am 18 ani...ok dupa ce primesc acordul si activare totul sa fie oke...as vrea sa sstiu ..daca ma apuc sa fac dar nu am card niciun fel de card...si sincer nustiu cum sa fac cardul...nu sunt in romania ..sunt in strainatate...daca as lucra si primesc tokens..ei raman pe cont?adica daca va fii ca peste 2 3 luni sa bag un cont de card pe cont sa fie activ...fac tokeni in $ ii pot scoate..sau lucrez degeaba daca nu am cont de card...si daca imi zice-ti cum sa fac card..si de care...sunt incepator..gen am mai facut dar asa de distractie..doar cont...si sincer vad ca lume se aduna..odata nu aveam ce face si am zis sa vad cum e..si cam in 5 10minute sau adunat 120+useri..:))si chiar era fun..sa zic asa...infine hai ca am lungit'o...astept un raspuns..multumesc:) :)
sonyhtt

Mesajde Loredana95 » 10 Oct 2015, 04:57

Banii raman pana te hotarasti tu sa-i transferi. La token stats iti apare un buton cu convert to cash...acolo dai ca sa-i transferi si sa-i ai pe card....daca nu,iti raman acolo pana vrei tu sa-i primesti pe card
Loredana95
User Junior+
User Junior+

Mesajde sonyhtt » 10 Oct 2015, 13:24

Loredana95 scrie:Banii raman pana te hotarasti tu sa-i transferi. La token stats iti apare un buton cu convert to cash...acolo dai ca sa-i transferi si sa-i ai pe card....daca nu,iti raman acolo pana vrei tu sa-i primesti pe card

Si in legatura cu cardul payoneer...daca nu sunt in Romania,pot sa fac cont pe site-ul lor si sa i-au cardul la adresa unde stau acuma?ca oricum lucrez..si doar seara am sa fac.
sonyhtt