LiveJasmin recomanda Panasonic HC-V720 ($670-$870)

Discutii generale despre activitatea de video chat și despre monetizarea pe platformele de tip Onlyfans. ❤️ Păreri, opinii, întrebări, mod de lucru, povești, discuții diverse despre siteuri de videochat sau Fans Sites și despre acest job in general. Toate își au locul în această categorie. ❤️✅😇
Reguli forum
Cei 7 ani de Acasă! Zero SPAM!
LolaHighClass
User Junior
User Junior
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Buna solveit_girl,

De ce ti se pare HDMI-ul atat de greu, este una dintre cele mai frumusele inventii din ultima vreme, in materie de imagine video, si chiar si sunet.

S-video poate reda rezolutie 480p, insa hdmi ofera posibilitatea de 1080p, ceea ce este perfect pentru rezolutia HD, de aici ii vine si numele HDMI - High Definition Media Interface. Ambele tipuri sunt digitale, insa HDMI atinge 1080p nativ, iar S-video - nu poate depasi 480p.

In materie de RCA - aici ai semnal analog, care nici pe departe nu se compara cu semnalul digital.

Astfel recomandarea mea, atat in videochat si nu numai, mergi catre hdmi. De exemplu daca doresti sa ai o imagine buna si pe monitor, care sa se modifice si in timp real, in vreme ce umblii cu cursorul de pe o pagina pe alta, foloseste tot hdmi, ori dvi - dvi-ul fiind asemanatori cu hdmi-ul mai putin partea de sunet. Hdmi-ul conecteaza atat imagine cat si sunet in plan digital, iar dvi-ul doar imagine in plan digital. Acelasi lucru se intampla si la camerele video.

Recomand cu incredere hdmi, este usor de folosit, este more like a plug and play cable, spre deosebire de restul. Unul dintre motivele pentru care am renuntat la vestitele Evi d70, era calitatea foarte slaba a acestora redata atat de cablul s-video cat si de camera in sine. Am ajuns la concluzia ca trebuie sa ramana camere de supraveghere. In fapt, pentru asta au fost construite.

O zi frumoasa!
Alexandra.
Echipa l.o.l.a.a. studios
Dream Outstanding!

Mail: manager@lolahighclass.ro
Telefon: 0753.114.479 / 0753.114.469
SoulCams Models Studios wanted
karina4ulove

Appropo am fost in pauza o saptamana si cand m-am logat pe jasmin totul mi sa parut ciudat...ma vad in reluare e ca si cum cineva ma imita :x :x ...am mers la suport si mi-a spus ca o perioada de timp asa o sa fie ca se lucreaza la asta dar ca membri ma vad in timp normal..este foarte ciudat cel putin pentru mine si mai ciudat ca ei au spus ca o sa se rezolve dar cand nu se stie...voi cum va descurcati cu asta?
sweetgirl
VIP
VIP

karina4ulove scrie:Appropo am fost in pauza o saptamana si cand m-am logat pe jasmin totul mi sa parut ciudat...ma vad in reluare e ca si cum cineva ma imita :x :x ...am mers la suport si mi-a spus ca o perioada de timp asa o sa fie ca se lucreaza la asta dar ca membri ma vad in timp normal..este foarte ciudat cel putin pentru mine si mai ciudat ca ei au spus ca o sa se rezolve dar cand nu se stie...voi cum va descurcati cu asta?

ff greu ,e nashpa rau parca ar fi altcineva in imagine,stresant ,azi abia am stat ,deci ma lua cu ameteala cand ma vedeam asa in reluare, nu stiu unde vor sa ajunga cretinii astia de pe lj cu imbunatatirle lor ca mai rau au facut,ce imagine cristal era odata cand se facea vîlvă cu c920 ,acum situ e cu curu in sus ,idioti mai mari nici ca exista cred ca vor strica totu chiar cu mînuțele lor,chiar nu pot sa imi imaginez ce punct culminant vor sa atinga cu imaginea lor dar clar ca cineva se joaca pe spinarea noastra ,nicaieri nu e zapaceala de pe lj :twisted:
SAD^^EYES
Administrator
Administrator

Cand vrei sa fortezi limitele.. asa se intampla.. dar vor rezolva stai linistita..
Pana sa invete omul sa zboare, au murit multi incercand... in virtual mai greu
SAD^^EYES
Admin Adult Video Chat Forum
Imagine
Panasonic720

Lance: I wish the same to you.
Lance: Thank you for your kindness.

guest6842: :) okay... I will come back in few days to let you know if they answered to my email Lance. in the meanwhile you can do a little research about this as well. Have a good night
Lance: I would like to ask you to contact a local shop regarding this issue, but I am sure that Panasonic Support Staff can provide you all information regarding this.

guest6842: I have no doubts but if you will enlighten me about how to have a functional zoom I will call it also best camera
Lance: I am truly sorry for the inconveniences you experienced, but I can assure you that we tested all cameras appearing on the list of the recommended cameras, and the camera type you mentioned has been proven to be one of the best cameras.
guest6842: I will copy this conversation and send it to help@jasmin.com and also post it in a Romanian forum where they all talk about what a bad investment it was to buy this camera
Lance: You are most welcome.
guest6842: okay thank you for your time (as we didn't got to find any solution)
guest6842: maybe having you asking them... they will understand the importance of this problem and give you a step by step setup answer...
Lance: If you wish to forward it towards our management, I would like to ask you to send it by email to help@jasmin.com.
Lance: That is an excellent suggestion.
guest6842: maybe u can find the answer for this from Panasonic and do a scheme and post it under that advertising article so all the girls who bought it will know how to do the set up
guest6842: so... the solution will be?
Lance: I see your point.
guest6842: :)
guest6842: what they can tell me?
guest6842: I bought it from an online store.
guest6842: I am sure I am not the only host that has this problem and I don't know how many they came to you to tell you but since you recommend it as one of the best HD camcorders and it says remote control we all expect to be true and not to be sorry for the money we paid and not to be able to work it.
Lance: I understand. Did you try to contact the shop where you have bought it? What did they say about the remote control?
guest6842: I sent them an email 2 days ago and they did not answered to my email! I have doubts they will...
guest6842: and it still goes to black screen when the camera connects to my smartphone
Lance: As another solution, I suggest you to contact the Panasonic Customer Support, they might also have information for you.
guest6842: it's exactly what I did now while we discuss
Lance: About the remote-controller please ask the local electronic shops, also the shop where you have purchased it.
Lance: I would like to recommend you to use the splitter (Visit-X), and try again with the smartphone application .
guest6842: and I was trulllllly believe it!
guest6842: Panasonic HC-V720 Remote control available!
guest6842: because on the advertising page it says:
guest6842: yes, please
Lance: Please allow me a few minutes to look into it.
guest6842: how?
guest6842: so my main problem is how can I use this camera on LJ with or without any cam split (that's not the problem I have it so I can use it if I want) but to have zoom in/out functional
guest6842: on another website as well
guest6842: yes I have it but I don't run it... anyways I have tried over and over with LJ with split cam on. split cam off
Lance: http://www.visit-x.net/downloads/VXTool ... Latest.exe
Lance: We recommend Visit-X, that you can download from the following link:
Lance: That's the point - with a handycam, you should use a splitter as well.

guest6842: but it's not related to any cam split or other websites... it's just how the camera works no matter where it runs...
guest6842: no
Lance: Do you use a camera splitter program, please?
guest6842: do I have to set something our how does it work?
guest6842: when the camera is connected to my computer if I start that Image app from Panasonic which is installed in my iPhone so that I can zoom in/out the image goes black in my computer and it only runs in my iPhone...
Lance: Please allow me a few minutes to look into it.
guest6842: as it came without any remote in fact... but I was hoping i can control it from my iPhone at least
guest6842: can you please tell me how can I control it with a smartphone as remote for zoom in/out...?
guest6842: okay thanks. I bought this camera and now I just realize I can't use a remote control with it
Lance: Please, feel free to ask.
Lance: Welcome, thank you for visiting our Online Support Chat room. I will be assisting you.

guest6842: hello, I have a question about the Panasonic camera which is in recommended product by LJ
Welcome to the Online Help Center!
Panasonic720

Sent: Sat 11/09/13 9:50 AM

Dear Partner,

Thank you for your message.

We hereby would like to ask you to contact Panasonic's customer service in this matter,
as we do not have any information regarding iPhone remote controls for the camera.

Thank you for your understanding.

If You have any further question or comment, please don't hesitate to contact us by sending a message to help@jasmin.com.

Best regards,

Jasmin.com Support Team
Cocinella
User Junior
User Junior

Ce tristete ...De ce vor neaparat modelul asta de Panasonic? ce alte camere /webcam sunt compatibile ?
One day baby !
Camcandy
User Junior
User Junior

Sunt multe camcordere compatibile...de fapt compatibil e cam tot ce are hdmi. Camera de la panasonic nu are telecomanda deci sare din schema. Cea de la canon este chiar ok. Am zis ca o data o sa cumpar asta: http://m.f64.ro/canon-legria-hf-g25-cam ... onala.html ....sunt curios daca suportul de la lj o sa imi zica ca nu este compatibila :))

P.S.1 Fereascava dumnezeu sa folositi camera panasonic cu aplicatia de iphone/android pe post de telecomanda...merge ca o mizerie
P.S.2 Oare cum sa am incredere ca suportul de la LJ stie pe ce planeta se afla cand ei imi spun ca zoom-ul optic..cu stabilizare optica deterioreaza calitatea imaginii?...
Panasonic720

Transcript from Panasonic dated Nov 11, 2013 5:18:48 PM
In response to question: Digital Camcorder
System: Thank you for contacting Panasonic. An agent will answer your request shortly. Please have your product information, model and serial number available so the Panasonic representative can expedite your request.
System: http://www.panasonic.com
System: Thank you for your patience. Please continue to wait while a Panasonic representative becomes available to answer your request
System: http://www.panasonic.com/us/home/
System: Thanks for your patience. Your request is important to us. Please continue to wait while a Panasonic representative becomes available to answer your request. If you wish to call us instead, our toll free number is 1-800-211-7262. Again thank you for contacting Panasonic
System: http://www.panasonic.com/
System: Welcome to Panasonic Chat. A transcript of this chat will be emailed to you once you disconnect.
Agent KyleAnn P. says: Thank you for contacting Panasonic . How may I help you today?

Customer me says: hello, I have a question about the Panasonic camera which is in recommended product by LJ
Customer me sends: http://wiki.livejasmin.com/display/EW/R ... nicHC-V720
Customer me says: okay thanks. I bought this camera and now I just realize I can't use a remote control with it
Customer me says: can you please tell me how can I control it with a smartphone as remote for zoom in/out...?
Agent KyleAnn P. says: Happy to assist
Customer me says: I was hoping i can control it from my iPhone at least (in our job we really need to have zoom function working)
Customer me says: when the camera is connected to my computer if I start that Image app from Panasonic which is installed in my iPhone so that I can zoom in/out the image goes black in my computer and it only runs in my iPhone...
Customer me says: hello?
Agent KyleAnn P. says: one moment please
Customer me says: ok thank you
Agent KyleAnn P. says: I’m sorry for the delay I’m still checking on this for you.
Customer me says: ok I am waiting
Agent KyleAnn P. says: Ok, Have you tried deleting the app and re installing it?
Customer me says: no but I have tried with 2 smart phones
Customer me says: and since it's not working on both I was curious to know if works on both ways?
Customer me says: computer and smart phone
Agent KyleAnn P. says: try deleting the app and re installing it , If the issue persists please call customer service at 1-800-211-7262, so they can create a full case profile for you.Our hours of operation are Monday through Friday 9 A.M. to 9 P.M. and Saturday – Sunday 10 A.M. to 7 P.M. Eastern Standard Time. Your issue will be researched , as this feature should work
Customer me says: sorry but I can't call as I am from East Europe
Customer me says: can you please tell me at least if this model support any other remote control? regular remote?
Agent KyleAnn P. says: am not seeing where this model works with a remote
Customer me says: so the only way I can control zoom in and out is by my iPhone... right?
Agent KyleAnn P. says: or on the camcorder itself
Customer me says: yes obviously
Customer me says: can you please tell me how can I solve this problem, where should I send an email because I can't do it by phone. Thank you
Agent KyleAnn P. says: try re installing the app
Customer me says: now?
Agent KyleAnn P. says: If you re install and the issue persists you will need to call in for a case to be created and the issue be researched
Agent KyleAnn P. says: after the case is created you will receive a call back within 24 to 48 hours

Customer me says: okay to exactly which number do I have to call for this issue?
Agent KyleAnn P. says: 8002117262
Agent KyleAnn P. says: but try deleting the app first

Customer me says: okay Thank you! have a nice day
Customer me says: I will
Agent KyleAnn P. says: ok
Agent KyleAnn P. says: Thank you for visiting. Please contact us at anytime.

System: The client has lost connection to the server, retrying...
System: The client has lost connection to the server, retrying...
System: http://www.chatredirect.panasonic.com/w ... survey.jsp

Panasonic Corporation of North America
http://www.panasonic.com
barcelona
User Junior
User Junior

Eu nu am inteles daca Canon LEGRIA HF M56 o pot folosi cu Usb,fara placa de captura?
Multumesc.
Panasonic720

barcelona scrie:Eu nu am inteles daca Canon LEGRIA HF M56 o pot folosi cu Usb,fara placa de captura?
Multumesc.
Niciun camcorder nu pote fi folosit fara placa de captura.
Placile de captura pot fi de doua feluri: interne sau externe.

In cazul in care ai o unitate (nu laptop) poate ai deja o placa video de captura dar cel mai probabil nu este HD asa ca iti va fi mult mai usor sa o schimbi cu Avermedia Live Gamer HD capture card spre exemplu (mai sunt si alte placi de captura video HD pe piata).

La laptopuri placile de captura video nu pot fi schimbate, ele fiind piese integrate in ansamblu si deci iti ramane varianta de a folosi o placa de captura externa. Tot LJ recomanda DarkCrystal HD Capture Station de la Avermedia.

Sper ca te-am lamurit.
barcelona
User Junior
User Junior

Multumesc frumos Panasonic720.In sfarst m -am lamurit si eu acum.
XBizNew

@Panasonic720 , dar solutia asta de la Avermedia crezi ca este buna pentru captura pe Laptop : http://www.amazon.com/AVerMedia-Portabl ... B00B2IZ3B0 ??multumesc
Panasonic720

Nu stiu exact ce sa iti raspund pentru ca doar asa uitanda-ma pe fisa tehnica mie greu sa spun clar DA este ok pt videochat... Am sa le scriu chiar acum un email si o sa va impartasesc si voua raspunsul lor.
XBizNew scrie:@Panasonic720 , dar solutia asta de la Avermedia crezi ca este buna pentru captura pe Laptop : http://www.amazon.com/AVerMedia-Portabl ... B00B2IZ3B0 ??multumesc
XBizNew

Stie cineva la camera asta Panasonic HC-V 720, se poate folosii zoom cu mouse-ul, la fel ca la webcam ? multumesc
marin
User Junior+
User Junior+

Nu se poate da zoom optic din splitter la acel Panasonic.
Dar poti da zoom digital, de exemplu cu xlove splitter, imaginea devenind mai pixelata cu cat cresti zoom-ul.
stru

GlamourFoto scrie:Update :)

Cei de la jasmin recomanda telecomanda:

WL-D89 remote control can be purchased separately

Telecomanda este de la cannon :) camera este panasonic.
exista sansa se fie compatibile nu zic nu, se gaseste pe amazon/Bhphoto la pretul de 18 $ :)

http://www.bhphotovideo.com/c/product/8 ... oller.html

Imagine

a incercat cineva aceasta telecomada la panasonic v720 ? merge ?funcioneaza?
Panasonic720

XBizNew scrie:@Panasonic720 , dar solutia asta de la Avermedia crezi ca este buna pentru captura pe Laptop : http://www.amazon.com/AVerMedia-Portabl ... B00B2IZ3B0 ??multumesc
uite si raspunsul celor de la AverMedia referitor la produsul de care ai intrebat XBizNew:

In order to find the correct product you have to determine what output signal is supported by your Panasonic HD Camcorder. In case your camcorder supports HDMI and component outputs and (HDMI signal) is not HDCP protected
for laptop solution we would recommend one of our latest capture device: C875 Live Gamer Portable.
Please note that C875 is only compatible with Windows 7 or 8 operating systems, it doesn't support indicated OS version
Vista. C875 connects to laptop via USB adapter.
The minimum system requirements:
CPU: Intel® Core™2 Duo 2.8GHz
AMD Athlon™ 64X2 Dual Core 3.0GHz

Memory: 4GB
GPU: VGA card with support for DirectX 10.0c or above

For further information you may refer to our Gamerzone website
http://gamerzone.avermedia.com/game_cap ... r_portable

Should you have any further questions please feel free to contact us!
Best regards
Avermedia Support
marin
User Junior+
User Junior+

XBizNew

Poti conecta Panasonic HC-V720-le prin C875 Live Gamer Portable.
Am vazut ca si alt user ti-a raspuns la fel.
Pana aici e foarte clara treaba, se poate sa emiti de pe laptop, cu acel Panasonic, folosind xspliterbroadcaster.
Acum ce nu e clar: nu stiu in ce proportie afecteaza imaginea acel spliter, nu este acelasi lucru cum e cu tvtunerul HD recomandat de LJ, pe care-l poti pune pe direct.
E ca si cum ti-ai cumpara un adaptor de la HDMI la USB, la care ai si un soft care da mai departe imaginea.
In concluzie, poti foarte frumos sa-l folosesti, si sa nu existe probleme, LJ-ul nu cred ca ar avea nimic impotriva acestei placi daca totul ar merge struna, sau din contra, sa se vada in reluare sau mai stiu eu ce probleme. Tehnic se poate,dar practic nu stim inca.
XBizNew

Multumesc mult @Marin & @Panasonic720, nu stiu ce am sa fac , daca raman pe laptop sau fac un sistem nou cu placa de captura integrata...in cel mai scurt timp trebuie sa ma hotararasc , daca mai am nevoie de ceva revin atunci, inca odata multumesc mult pentru raspunsuri !
stru

eu te-as sfatui sa mergi pe placa de captura recomandata de jasmin daca esti pe jasmin pentru ca la cum sunt cei de la suport tare ma tem sa nu primesti vrun bad si sa iti spuna ca "nu folosesti ce recomandam noi" am patit de multe ori asa...acum ramane la decizia ta
marin
User Junior+
User Junior+

XBizNew

Daca C875 Live Gamer Portable se comporta la fel ca placa de captura dedicata, recomadata de LJ, atunci ai sanse mari sa nu iti trebuiasca alt calc.
I-am setat lu' "stru" panasonicul prin Avermedia Live Gamer HD, si chiar se vede bine.
Toata treaba e, sa "vada" spliterul acea placa de captura portabila, in rest e simplu.
Scrie răspuns

Înapoi la “Despre video chat - discutii generale”