Salutare Vreau sa facun Sit la fel ca Livejasmin..etc

Pentru Webmasteri, Afiliați in special pentru cei cu profil adult video chat dar si ceilalti webmasteri care au siteuri pentru adulți sunt bine veniți. Puteți discuta despre Programele de Afiliare live cams și conexe. Colaborări, schimb de informații, sugestii pentru noile proiecte adult, schimb de backlinks și așa mai departe! ℹ️👑📝
Scrie răspuns
kidcatalin
Mesaje: 1
Membru din: 23 Iun 2009, 13:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Sunt Programator ...situl il am gata facut si bani pentru a investi in reclama.Dar nu prea stiu ce sa fac de akuma in colo trebuie sa imi fac firma pe ce domeniu o pun ...ce alte licentze imi trebuie ...Ms astept msg
SoulCams Models Studios wanted
slither
Mesaje: 2
Membru din: 16 Noi 2007, 00:41
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Pai in primul rand modele. Costa f mult ;)
Avatar utilizator
sexybabe
Veteran
Veteran
Mesaje: 691
Membru din: 03 Noi 2007, 07:34
Has thanked: 0
Been thanked: 0

kidcatalin scrie:Sunt Programator ...situl il am gata facut si bani pentru a investi in reclama.Dar nu prea stiu ce sa fac de akuma in colo trebuie sa imi fac firma pe ce domeniu o pun ...ce alte licentze imi trebuie ...Ms astept msg
fa-ti un offshore :wink:
Avatar utilizator
Mihai78
User Junior+
User Junior+
Mesaje: 192
Membru din: 25 Oct 2005, 16:39
Localitate: Europe
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

kidcatalin scrie:Sunt Programator ...situl il am gata facut si bani pentru a investi in reclama.Dar nu prea stiu ce sa fac de akuma in colo trebuie sa imi fac firma pe ce domeniu o pun ...ce alte licentze imi trebuie ...Ms astept msg
Salut!

I-ti poti face un offshore si scapi de belele, dar problema se pune cum au zis si cei ce ti-au raspuns mai sus la modul cum atragi modele/studiouri (ca sa ai ceva camere online tot timpul) si webmasteri care sa te promoveze (e cea mai ieftina solutie de a te promova).