Model Independent pe LiveJasmin

Orice întrebare legată de activitatea de video chat sau platforme monetizare conținut pentru Adulți, oricât de simplă, puerilă, repetată de n ori pe forum în trecut, iși are locul în această categorie. Nu trebuie să uităm că absolut toți dintre noi am avut un punct de plecare, am fost începători. Deasemenea, este categoria unde vom muta topicurile care sunt banale din alte categorii. Cei care din diverse motive nu vor să ajute începătorii sunt rugați să ignore această categorie. Orice răspuns dat în silă, în sarcasm etc. va fi penalizat de mine sau Moderatori. ❤️❤️❤️😇😇😇✅✅✅✌️✌️✌️💯💯💯
Scrie răspuns
KendraTorsen
Mesaje: 6
Membru din: 25 Mar 2022, 01:50
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Buna ! tocmai ce am descoperit site ul acesta si vreau sa va cer parerea. sunt noua in doemniu , am inceput de 2 saptamani sa lucrez ca model independent pe live jasmin .. doar ca ma confrunt cu cateva probleme ... am zile cand fac 2-3 dolari , traffic foarte mic in my room. am un Average $ Per Hour de 10 dolari . credeti ca sunt sanse ca un model independent sa reuseasca pe live jasmin ? sau doar prin studio ? ..ca idee in 80 de ore lucrate am facut undeva la 800 dolari .. ma asteptam la ceva mult mai mult ..ceva tipsuri pentru un new baby here ? tin sa mentionez ca m am interesat de camera , audio , lumini decor si totul arata ok .. problema mea este traficul.. oare o sa creasca in timp...? Multumesc ! am nevoie de cateva sfaturi
These users thanked the author KendraTorsen for the post:
Annet1234567 (11 Mai 2022, 17:11)
SoulCams Models Studios wanted
Avatar utilizator
SAD^^EYES
Administrator
Administrator
Mesaje: 2704
Membru din: 02 Mai 2004, 18:48
Localitate: Romania
Has thanked: 129 times
Been thanked: 78 times
Contact:

Buna Kendra,