Lourdes Studio Bucuresti

In aceasta categorie vom lista elita Studiourilor din Romania si Republica Moldova, toate studiourile listate trec printr-un proces de verificare care implica dovada legalitatii si a angarii modelelor cu carte de munca si/sau contracte de colaborare.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Lourdes
User Junior+
User Junior+
Mesaje: 115
Membru din: 12 Noi 2012, 09:24
Localitate: Bucuresti
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Contact:

Buna tuturor!

Sunt Lourdes, owner-ul studioului de videochat Lourdes Studio Bucuresti. Am inceput sa lucrez ca model independent in colaborare cu site-ul Jasmin inca din anul 2007 in Germania, unde am trait o perioada lunga de 25 de ani. In anul 2012 am decis sa ma reintorc in Romania pentru a deschide un studio de videochat. Motivul principal pentru care am luat aceasta decizie nu a fost cel financiar, ci faptul ca pe tot parcursul carierei de model m-am simtit de cele mai multe ori singura in activitatea pe care o intreprindeam zi de zi, fapt pe care cu siguranta il pot confirma multe modele independente. Mi-am dorit sa am posibilitatea de a impartasi experienta mea cu alte modele, sa am prietene ce activeaza in acelasi domeniu, sa lucram impreuna, si sa avem aceleasi interese.

Am lansat studioul de videochat cu doua modele care nu au mai avut de a face cu domeniul acesta pana in momentul respectiv, asa ca am fost nevoita sa-mi intrerup activitatea de model pentru a le introduce si calauzi pe drumul spre succes. Mi-am dat seama de-a lungul timpului cat de important este training-ul care trebuie oferit nu numai modelelor incepatoare, dar si celor cu o oarecare vechime si care din pacate nu au avut oportunitatea unui training adecvat. Mi-am dat seama ce inseamna ca trainer sa dispui de abilitatea de a forma un model de succes fara a influenta personalitatea acestuia prea mult.