Doresc sa colaborez cu un studio care face plata la zi

Aceasta categorie este destinata studiourilor care vor sa prezinte oferta de angajare pentru modele, firmelor sau persoanelor fizice pentru diverse colaborari si modelelor care vor sa lucreze intr-un studio sau cauta un anumit tip de colaborare. Va rog cititi regulamentul categoriei inainte de a publica oferta.
Scrie răspuns
ralu_k
Mesaje: 8
Membru din: 02 Oct 2012, 15:32
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Salut !

Sunt Raluca , postez aici pt. ca am obosit rasfoind Google fara succes .
Doresc sa colaborez cu un studio ,mentionez ca vreau sa lucrez de acasa :) . Sunt in domeniu de cam 5 ani ,am incercat sa lucrez ca model independent , dar ideea de a primi banutii la 2 sapt. ma cam trage in jos . In trecut am colaborat cu studiouri si ,desi aveam procentul mai mic , reuseam sa strang mai multi banuti , pt. ca mi se facea plata zilnic .. Asadar as dori sa colaborez cu un studio care face plata la zi , as fi mult,mult mai motivata .
Sper sa tratati cu seriozitate postarea mea ! Va multumesc !
SoulCams Models Studios wanted
readyforyou29
User Activ
User Activ
Mesaje: 248
Membru din: 06 Feb 2011, 14:58
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

buna. te-ar interesa o colaborare pe siteul chaturbate?
daca da vb pe pm
o zi buna
ralu_k
Mesaje: 8
Membru din: 02 Oct 2012, 15:32
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Ca sa discutam mai multe adauga-ma te rog pe mess - me_raluca87 . Nu mi se permite sa folosesc pm .
Avatar utilizator
Studio20
VIP
VIP
Mesaje: 650
Membru din: 20 Apr 2011, 10:44
Localitate: WorldWide
Has thanked: 22 times
Been thanked: 8 times
Contact:

Strict de curiozitate, de ce vrei sa primesti banii zilnic? Pe langa deranj, este clar mai greu sa-i strangi decat daca vin la perioada?
Avatar utilizator
fetish
VIP
VIP
Mesaje: 1788
Membru din: 03 Mai 2007, 16:42
Localitate: Acolo unde nu exista Skins !
Has thanked: 0
Been thanked: 0

poate asa este sigura ca isi ia banii , nu-i trage studioul teapa