Ce filme ati mai vazut?
-
- VIP
- Mesaje: 907
- Membru din: 15 Dec 2008, 18:09
- Has thanked: 0
- Been thanked: 17 times
JEWTOPIA (2012) : http://www.imdb.com/title/tt0878814/
https://www.youtube.com/watch?v=E2cwAnIZXXU
-
- VIP
- Mesaje: 907
- Membru din: 15 Dec 2008, 18:09
- Has thanked: 0
- Been thanked: 17 times
Turks & Caicos (2014) : http://filmehd.net/turks-caicos-2014-filme-online.html
https://www.youtube.com/watch?v=E2cwAnIZXXU
- DannySDX
- VIP
- Mesaje: 210
- Membru din: 29 Noi 2013, 01:35
- Localitate: Romania
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Nu imi place limba germana! Dar am trecut peste acest aspect umarind urmatorul film, cred ca e cel mai bun film cu hackeri din ultima vreme, beton!
http://www.filmeonline2013.biz/in-cauta ... atii-2014/
http://www.filmeonline2013.biz/in-cauta ... atii-2014/
-
- Mesaje: 1
- Membru din: 27 Mai 2015, 15:37
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
http://filmeonline.to/film/mad-max-fury ... 015-online
http://filmeonline.to/film/fast-and-fur ... 015-online
Vezi filme si Seriale online hd noi 2015,2014 cu subtitrare in Limba română . filme online de actiune, horror,thriller,filme comedie ,filme online aventura ,filme online de dragoste. filmeonline.to disponibil pe iPad iPhone și Android
http://filmeonline.to/film/fast-and-fur ... 015-online
Vezi filme si Seriale online hd noi 2015,2014 cu subtitrare in Limba română . filme online de actiune, horror,thriller,filme comedie ,filme online aventura ,filme online de dragoste. filmeonline.to disponibil pe iPad iPhone și Android
- alotofLaura
- Mesaje: 36
- Membru din: 02 Mai 2015, 22:38
- Localitate: Bucuresti
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
San Andreas in 4D X. Siropos de superb. Trebuie sa vedeti traillerul. Daca nu ati fost la 4dX pana acum, va trebui sa Incepeti cu acest film. Se ruleaza in varianta 4D X doar in Megamall, Pantelimon.
Succes
Succes
If You don`t have what You want, WORK HARDER !
- DannySDX
- VIP
- Mesaje: 210
- Membru din: 29 Noi 2013, 01:35
- Localitate: Romania
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Flugelschlagen! Acum nu inseamna nimic, dar dupa filmul asta sigur ca va umfla rasul!
http://www.filmeonline2013.biz/afacere- ... zuta-2015/
Pe bune, una din cele mai misto comedii din ultima vreme... Era nevoie sa mai descretesc fruntea dupa saptamanile asta, va recomand si voua...
FLUGELSCHLAGEN! )) :lol:
http://www.filmeonline2013.biz/afacere- ... zuta-2015/
Pe bune, una din cele mai misto comedii din ultima vreme... Era nevoie sa mai descretesc fruntea dupa saptamanile asta, va recomand si voua...
FLUGELSCHLAGEN! )) :lol:
- googlefun
- VIP
- Mesaje: 1701
- Membru din: 25 Oct 2006, 20:28
- Localitate: Delta Dunarii (Chilia Veche)
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Vicky Cristina Barcelona .
Scris si regizat de Woody Allen .Vazut cu totul intamplator pe TVR 2
Bun .Bun de tot .) Are un aer de vacanta , merita vazut . Penelope Cruz este si ea prezenta ,intr-un rol secundar .Asta daca va place de ea ...
Daca aveti timp , l-am gasit si in link-ul de mai jos :
http://filmehd.net/vicky-cristina-barce ... nline.html
Scris si regizat de Woody Allen .Vazut cu totul intamplator pe TVR 2
Bun .Bun de tot .) Are un aer de vacanta , merita vazut . Penelope Cruz este si ea prezenta ,intr-un rol secundar .Asta daca va place de ea ...
Daca aveti timp , l-am gasit si in link-ul de mai jos :
http://filmehd.net/vicky-cristina-barce ... nline.html
-
- Mesaje: 8
- Membru din: 09 Mai 2013, 08:47
- Localitate: bucuresti
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Salutare!
indraznesc sa recomand si eu doua filme destul de bune as zice.
das leben der anderen
http://www.imdb.com/title/tt0405094/
finalul este epic.
delicatessen
http://www.imdb.com/title/tt0101700/
twisted. am ras cu sughituri din cand in cand.
indraznesc sa recomand si eu doua filme destul de bune as zice.
das leben der anderen
http://www.imdb.com/title/tt0405094/
finalul este epic.
delicatessen
http://www.imdb.com/title/tt0101700/
twisted. am ras cu sughituri din cand in cand.
I Spit on your Grave 1.2 and 3
Preferatul meu este 3.... muhahaha
http://filmehd.net/i-spit-on-your-grave ... nline.html
Preferatul meu este 3.... muhahaha
http://filmehd.net/i-spit-on-your-grave ... nline.html
Desi e greu dupa atatea recomandari fabuloase (Rush, Whiplash si La vita e bella sunt absolut superbe), fac si eu cateva recomandari:
Mai vechi:
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (de Kubrick, din '64) - http://www.imdb.com/title/tt0057012/?ref_=nv_sr_1
Apocalypse Now (de Francis Ford Coppola, din '79) - http://www.imdb.com/title/tt0078788/?ref_=nv_sr_2
Mai noi:
The Place Beyond the Pines (2012) - http://www.imdb.com/title/tt1817273/?ref_=nv_sr_1
Gone Girl (2014) - http://www.imdb.com/title/tt2267998/?ref_=nv_sr_1
The Intouchables (2011) - http://www.imdb.com/title/tt1675434/?ref_=nv_sr_1
The Prestige (2006) - http://www.imdb.com/title/tt0482571/?ref_=nv_sr_1
Mai vechi:
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (de Kubrick, din '64) - http://www.imdb.com/title/tt0057012/?ref_=nv_sr_1
Apocalypse Now (de Francis Ford Coppola, din '79) - http://www.imdb.com/title/tt0078788/?ref_=nv_sr_2
Mai noi:
The Place Beyond the Pines (2012) - http://www.imdb.com/title/tt1817273/?ref_=nv_sr_1
Gone Girl (2014) - http://www.imdb.com/title/tt2267998/?ref_=nv_sr_1
The Intouchables (2011) - http://www.imdb.com/title/tt1675434/?ref_=nv_sr_1
The Prestige (2006) - http://www.imdb.com/title/tt0482571/?ref_=nv_sr_1
Bsmart Studio - bsmart-studio.ro | FB: Bsmart Studio | 0725BSMART
- alotofLaura
- Mesaje: 36
- Membru din: 02 Mai 2015, 22:38
- Localitate: Bucuresti
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Magic Mike (2012)
and
Magic Mike XXL (2015)
Mi-a placut diferenta de viziune a meseriei intre cele doua filme. Daca in primul au denigrat-o iar Mike abia astepta sa "scape" si sa se apuce de altceva, sa aibe o noua viata, in 2 si-a bagat-o in toate visele din primul film pentru ca nimic nu a fost cum si-a imaginat si s-a reapucat de striptease care de data aceasta a fost dus la un rang mai inalt si a fost pus intr-o lumina mult mai buna.
Povestea se potriveste foarte bine si fetelor care considera denigratoare aceasta meserie, cred ca o vor face doar pe moment, eventual cativa ani, apoi se apuca de altceva care le va merge struna.
and
Magic Mike XXL (2015)
Mi-a placut diferenta de viziune a meseriei intre cele doua filme. Daca in primul au denigrat-o iar Mike abia astepta sa "scape" si sa se apuce de altceva, sa aibe o noua viata, in 2 si-a bagat-o in toate visele din primul film pentru ca nimic nu a fost cum si-a imaginat si s-a reapucat de striptease care de data aceasta a fost dus la un rang mai inalt si a fost pus intr-o lumina mult mai buna.
Povestea se potriveste foarte bine si fetelor care considera denigratoare aceasta meserie, cred ca o vor face doar pe moment, eventual cativa ani, apoi se apuca de altceva care le va merge struna.
If You don`t have what You want, WORK HARDER !
-
- Mesaje: 8
- Membru din: 09 Mai 2013, 08:47
- Localitate: bucuresti
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
A perfect day
Sloace (o alta abordare a clasicului clarvazator ce rezolva crime, unde hopkins face inca o data un rol superb)
Black Mirror(doar 6 episoade, foarte catchy)
Tikhaya Zastava (Quiet outpost), vedeti dupa ce titlu va ia cautarea.
Sloace (o alta abordare a clasicului clarvazator ce rezolva crime, unde hopkins face inca o data un rol superb)
Black Mirror(doar 6 episoade, foarte catchy)
Tikhaya Zastava (Quiet outpost), vedeti dupa ce titlu va ia cautarea.
-
- Mesaje: 1
- Membru din: 17 Iul 2016, 10:43
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
recomand: Me Before You (2016)
- WinXPfather
- Moderator
- Mesaje: 2931
- Membru din: 21 Mai 2005, 03:56
- Localitate: BUCURESTI
- Has thanked: 48 times
- Been thanked: 92 times
- Contact:
Filmul meu preferat rămâne "The blind side" cu Sandra Bullok, o actriță de excepție. Cred că am văzut filmul de vreo 5 ori și încă l-aș mai vedea.
Alte fime bune pe care le-am văzut și pe care le recomand, sunt: "Murder by numbers", "Miss Agent Secret" (1 și 2), "Our brand is crisis", "Crash" - Astea toate cu Sandra Bullock.
Altele ar mai fi: "Dreamer: Inspired by a true story"(2005), "Snow dogs"(2002), "Max- cel mai bun prieten" (2015), "Limitless" (2011), "Undisputed" (1,2 și 3, al treilea e bestial, actor Scott Adkins), "Instructions not included" (2013, film spaniol foarte emoționant), "Confessions of a shopaolic" (2009), "Midnight Stallion" (2013), "Hidalgo" (2004), etc.
Din 2016 mi-au plăcut următoarele: "Me before You" , "Mike and Dave need wedding dates", "I.T", "Hard Target 2", "Blood father", "Flaskepost fra P - A conspiracy of faith", "Ema's Chance", și în general filmele cu campioni, cu câini și cu cai...și cu Sandra Bullock, of course. Lista poate continua, dar mă opresc aici.
Alte fime bune pe care le-am văzut și pe care le recomand, sunt: "Murder by numbers", "Miss Agent Secret" (1 și 2), "Our brand is crisis", "Crash" - Astea toate cu Sandra Bullock.
Altele ar mai fi: "Dreamer: Inspired by a true story"(2005), "Snow dogs"(2002), "Max- cel mai bun prieten" (2015), "Limitless" (2011), "Undisputed" (1,2 și 3, al treilea e bestial, actor Scott Adkins), "Instructions not included" (2013, film spaniol foarte emoționant), "Confessions of a shopaolic" (2009), "Midnight Stallion" (2013), "Hidalgo" (2004), etc.
Din 2016 mi-au plăcut următoarele: "Me before You" , "Mike and Dave need wedding dates", "I.T", "Hard Target 2", "Blood father", "Flaskepost fra P - A conspiracy of faith", "Ema's Chance", și în general filmele cu campioni, cu câini și cu cai...și cu Sandra Bullock, of course. Lista poate continua, dar mă opresc aici.
Salutând nemurirea printre muritori...
- GlamChatStudio
- GoldMember
- Mesaje: 2311
- Membru din: 30 Dec 2008, 08:57
- Localitate: Bucuresti/Slatina
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 52 times
- Contact:
Inferno si a 200 oara,nici eu nu mai stiu de cate ori l-am vazut si revazut The people VS Larry Flynt.
Chiar ma gandeam comparativ cu industria noastra cine ar avea asa coaie sa faca ce a facut acest om?
Poate sunt subiectiva avand in vedere ca Larry este idolul meu but still...
Chiar ma gandeam comparativ cu industria noastra cine ar avea asa coaie sa faca ce a facut acest om?
Poate sunt subiectiva avand in vedere ca Larry este idolul meu but still...
https://glamchatstudio.ro/ powered by GlamChatStudio
Cat de ciudati suntem noi oamenii, sa ne nastem nu cerem, sa traim nu stim si sa murim nu vrem...
Cat de ciudati suntem noi oamenii, sa ne nastem nu cerem, sa traim nu stim si sa murim nu vrem...
- WinXPfather
- Moderator
- Mesaje: 2931
- Membru din: 21 Mai 2005, 03:56
- Localitate: BUCURESTI
- Has thanked: 48 times
- Been thanked: 92 times
- Contact: