Jasmin nu isi mai plateste modelele pt. functia Sneak Peak

Discutii generale despre activitatea de video chat și despre monetizarea pe platformele de tip Onlyfans. ❤️ Păreri, opinii, întrebări, mod de lucru, povești, discuții diverse despre siteuri de videochat sau Fans Sites și despre acest job in general. Toate își au locul în această categorie. ❤️✅😇
Reguli forum
Cei 7 ani de Acasă! Zero SPAM!
leila4u
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Membrii urasc jasminul ei vin doar pr modele asa ca hai sa ii informam pe membri ca jasmin nu ne plateste comisionul din sneakpeek plus trebuie sa facem o pagina de twitter si facebook si sa adaugam membri luati de la pagina de twitter a jasminului si sa ii informam si pe astia sa vada si ei pe cine sprijina. Va spun sigur ca niciun membru nu le ar da un cent jasminului dar o fac pt nou modelele lor preferate
SoulCams Models Studios wanted
AliceW

Am sa dezgrop acest thread pentru ca am niste nelamuriri si suportul n-a fost prea explicit. Sau poate sunt eu ametita si nu interpretez cum trebuie, mi se pare ca domnisoara cu care am vorbit s-a contrazis oarecum (am bolduit propozitiile respective).

Welcome to the Online Help Center!
You : Hello. I have a question. If I'm in private and I block new members
Liv : Hello, this is Liv.
You : can other members still sneak a peek?
You : Hi, Liv
Liv : Hello:) You can block the other members when you are in private show, that way they cannot start a private with you.
You : yes, but can they still see what I'm doing in private by paying for a teaser?
Liv : The Sneek Peak is still active on the old livejasmin site, they could use the feature on the private.
You : oh
You : but it's not active on the newlivejasmin?
Liv : Let me try to explain that a bit more in detail, if you don't mind.
You : please do :)
Liv : I will do my best :) So, there is the Sneak peek, and the promotional teaser, which the members can use when registering a new account,
Liv : they could get that as a promotional tool.
Liv : The sneek peek works like a curtain,
Liv : which can be used for 10 seconds when you are in member, or private chat.
Liv : They can see that on the old livejasmin version, but that site isn't that active anymore.
You : I see
You : sorry if my questions may sound a little silly, I'm new and I don't know all the tricks
You : yet :)
You : thank you for explaining how it works
Liv : Not at all, I am glad I could help:)
You : so... if they enter the new version, that isn't available?
You : to clarify and make sure I understood correctly
Liv : I am sorry for the confusion.
Liv : They can also peek on jasmin.com, when you are in private chat.
You : and I can't block that, can I?
Liv : You are welcome. I am afraid you can't.
You : I thought that if they use the newlivejasmin, they couldn't use the feature
Liv : The feature is available for the users on the new site as well.
blabla, apoi partea de final:
Liv : If you block new members to enter to your room, they will not be able to use the feature either, as new members will not be able to enter there.
You : oh

ce e de inteles de aici? imi cer scuze daca sunt nelamurita nejustificat si suna stupid ce intreb, da' chiar nu stiu ce sa deduc din ce mi-a zis si tind sa cred ca inteleg engleza destul de bine.
GlamChatStudio
GoldMember
GoldMember

S-a referit la private normal,exista optiunea de sneak peek,dar daca tu blochezi private cu block new,nu mai exista optiunea nici pentru new member,nici pentru old member,nici pe old site care oricum nu mai merge si nici pentru noua versiune.Nimeni nu poate intra in room pana nu pleaca the main member si nici nu poate accesa sneak peek.

Bafta acolo!
https://glamchatstudio.ro/ powered by GlamChatStudio
Cat de ciudati suntem noi oamenii, sa ne nastem nu cerem, sa traim nu stim si sa murim nu vrem...
AliceW

Multumesc frumos pentru clarificare! Mult succes si tie in toate! :)
Heaven

vrajeala cu "blocarea privatului" nu mai tine. membrii pot in continuare foloseasca functia Sneak Peak chiar daca tu ai blocat privatul!
Atasez convorbirea avuta cu suportul lor dupa ce un regular mi-a spus ca a vazut tot ce faceam eu in pvt-TOT PRIVATUL , pt ca a putut folosi sneak peek fara limitare, el fiind taxat de fiecare data, iar eu nu am primit nici un procent din aia!

Carrie : Hello,it's Carrie
Carrie : What can I do for you?
You : can i ask why if i was in pvt and i checked-block new members
You : someone could still take sneak peeks at me
You : and do snapshots
Carrie : Sneak peek is available function.
You : even if i check block new members
You : ?
Carrie : Yes, they cannot join to your Private, but they can use this function.
You : a co worker of yours assured me that if i check block new members option, the y can't see
You : me anymore
Carrie : They cannot join, but sneak peak is available for every paying members.
You : so practically if i have a member like Kevindc1
You : he will see my entire pvt,
You : pay jasmin for my entire pvt
You : and i will get nothing from all the money he pays to see me no?
You : because its not once that he did that
You : its the second time
You : in 2 days
Carrie : He cannot see your whole Private - show, just some parts of them.
Carrie : from it*
You : if he keep paying for sneak peeks he see it all
You : he have any limitations for the sneak peeks?
Carrie : Until the member can cover it from his credits, he can use this feature anytime.
You : so its exactly how it wrote above
You : he pay to see my entire pvt and i get nothing no?
You : even more of that i have no ideea hes there
Carrie: that's correct
Carrie : I am sorry if you feel this way, but we are always working to improve our services, so this can change in the future.
You : improve it for jasmin?
You : coz this its not improvement for a model for sure
You : this thing its on from 2015
You : and its still on
You : even more now
You : they can see us even if we choice to block them
You : good job guys
You : u really improve things
Flint : I understand your point and your anger, but hopefully this will change in the near future.
AlejandraSc

buna ! tocmai ce am verificat cu cont de membru daca intradevar functia de sneek peak este activa chiar daca privatul este blocat , si nu este asa!
sneek peak este valabil doar daca ai privatul neblocat !
in schimb noua functie de mobil phone nu imi este pe plac!
zi buna
AlejandraSc

membrul care te-a mintit ca a vazut tot privatul poate e indragostit si te-a pus la incercare!:)))
Heaven

AlejandraSc , ai verificat si pe livejasmin.com cat si pe jasmin.com? Nu nu m-a mintit pt ca mi-a facut snapshot-uri si pe site (mi-au aparut in cont ca platite si le-am vazut) , cat si filmat ecranul laptopului cu telefonul si mi-a aratat pe skype (da, tin legatura cu el si pe skype, e un membru adus de mine pe jas). Plus de asta cum explici conversatia cu suportul postata mai sus? am vorbit in ziua aia cu 3 diferiti de la suport si toti mi-au spus acelasi lucru.
AlejandraSc

din cate stiu,vechiul site nu mai functioneaza de mult timp!
sneek peak nu functioneaza daca dai BLOCK MEMBERS, am verificat atat eu cat si membrii care ii am .
nu imi explic cu a fost posibil sa iti faca poze atat timp cat ai avut privatul blocat si nici conversatia avuta cu suportul .
:shock: :?:
Heaven

Au 2 site-uri ! Nu stiu care e nou si care e vechi, tind sa cred ca https://www.livejasmin.com/en/ e cel vechi dar acum updatat sa arate altfel, cat si https://jasmin.com/en/, care este cel nou.
Ai incercat pe amandoua? Cum adica cel vechi nu mai este on de mult? ca il vad on si foarte functional, te invit sa-l accesezi....Poate le-am incurcat eu..sa ma corecteze cineva daca e asa.
Scrie răspuns

Înapoi la “Despre video chat - discutii generale”