Prima plata Streamate

Discutii generale despre activitatea de video chat și despre monetizarea pe platformele de tip Onlyfans. ❤️ Păreri, opinii, întrebări, mod de lucru, povești, discuții diverse despre siteuri de videochat sau Fans Sites și despre acest job in general. Toate își au locul în această categorie. ❤️✅😇
Reguli forum
Cei 7 ani de Acasă! Zero SPAM!
Scrie răspuns
Ed3n
Mesaje: 13
Membru din: 01 Ian 2015, 16:35
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Salut, am citit toate informatiile de pe acest forum cu privire la subiect dar totusi as dori un raspuns direct aici. Sunt incepator in ceea ce priveste acest job si momentan sunt in perioada de testare, am zis ca nu ma implic total pana nu vad primii bani in mana, dovada necontestabila. Am ales metoda de plata prin payoneer in care mi-am introdus contul meu bancar (nu am optat pentru cardul de la ei), si am citit despre intarzierea platii cu 3 saptamani. Stiu despre minimul de 100$ necesari pentru transfer si din ce am citit am inteles ca sumele se aduna de la o saptamana la alta pana depasesti minimul. Situatia sta in felul urmator: am facut in saptamana 7 Decembrie 66.95$ apoi alti 48.44$ in saptamana 28 Decembrie, asta inseamna un total de 115 dolarei. Am inteles ca platile se fac in a 3 a vineri de la atingerea minimului, deci in cazul meu se va calcula de pe data de 2 Ianuarie (vineri), pana pe 23 Ianuarie (a 3 a vineri). Ce ma nelinisteste este faptul ca nici pana in ziua de azi nu a aparut nimic la Payment History, imi este foarte greu sa mai intru pana nu vad o schimbare in bine. Credeti ca pe 23 acum o sa apara ceva la payment? si daca da, cat mai dureaza apoi pana ajung banii la payoneer respectiv in contul meu? Trebuie sa confirm prima plata pe mail? Deja nu mai am rabdare pana pe 23 sa aflu verdictul final, chiar vreau sa ma implic serios in acest job, deja mi-am cumparat logitech c930 un sistem ok de lumini, dar pana nu vad primii bani sunt foarte nelinistit si slab motivat. Va multumesc in avans !