Video de acasa- colaborare cu un studio sau pe cont propriu?

Discutii generale despre activitatea de video chat. Pareri, opinii, intrebari, mod de lucru, povesti, discutii diverse despre siteuri de videochat si despre acest job in general, toate isi au locul in aceasta categorie.

Mesajde dya988 » 01 Sep 2014, 19:17

Buna seara,

Lucrez ca model videochat de acasa de 7 luni. Am avut colaborari cu 2 studiori si de la ambele am luat teapa in total de 2300 de dolari. Vreau sa imi fac conturile pe site-rile respective singura, fara a mai depinde vreun studio. Ei aveau procent 20%, stiu ca daca mi le fac singura nu va mai fi cazul. Sau ma insel? Daca fac direct pe performer/host comisioanele site-urilor sunt mai mici decat daca sunt afiliata unui studio?
Ma intereseaza I'm live, Streamate, Chaturbate, MFC.
Astept un raspuns de la cunoscatori care ar fi diferenta intre a colabora cu un studio si a-mi face propriile conturi. Am tot echipamentul tehnic, contul de payoneer, doar sa dau drumul la treaba.

Multumesc!
dya988

Mesajde pinkyrose » 01 Sep 2014, 21:37

Buna,
Chiar daca tu ai mentionat alte pagini, pe care eu nu le cunosc sistemul, iti voi spune ca m-am inscris pentru a lucra ca model independent fara a trebui sa depind de un studio. M-am incris pe Livejasmin si a fost foarte usor. Iti vorbesc de Livejasmin pentru ca sunt mai stricti cu echipamentul, background-ul, pozele etc. Din cate am vazut eu pe celelalte pagini mentionate de tine nu par a fi foarte exigenti. Revenind la ce spuneam, le-am dat copia scanata dupa documentul de identitate si inca o poza cu mine tinand documentul in mana. Alegi o metoda de plata si gata. Pe site nu il intereseaza daca esti model independent sau studio. Ei o sa ramana cu procentul lor, in cazul livejasmin, si restul banilor ce iti corespund, tii da tie sau studioului.