Sa stiti ca exista modele care fac bani in acest job

Discutii generale despre activitatea de video chat. Pareri, opinii, intrebari, mod de lucru, povesti, discutii diverse despre siteuri de videochat si despre acest job in general, toate isi au locul in aceasta categorie.

Mesajde girlcat1 » 20 Feb 2009, 14:36

am inceput sa lucrez ca model de 1 an,la inceput am lucrat pentru un studio dar de acasa faceam pe livejasmine cam vreo 600-700 pe perioda...... am incetat sa lucrez pentru studio si citit tot ce ati scris voi aici am reusit sa ma inscriu singura pe site uri....... am renuntat la LJ cam din aceleasi motive ca si voi... vizitatori si membri care vroiau tot pe gratis... in fine.. am inceput sa lucrez pe needlive..... faceam tot cam atatia bani ca pe livejasmine, cateodata faceam mai putin cateodata mai mult.... pana sa ajung pe site ul asta va spun sincer ca nu credeam in ceea ce ziceau cei de la studio ca au modele care fac 4000 de dolari si asa mai departe... pe needlive exista un top al celor mai bune 25 de modele...... si asa am inceput sa cred ..... la inceput existau modele care faceau intr o luna cam vreo 6000 de dolari...... de cateva luni s a inscris o fata pe acest site care face cam de la 7000-12500 pe luna...... la inceput am fost cam geloasa cum ea putea sa faca atat dar acum m am linistit si ma bucur pt ea ca poate:) asa ca incercati sa credeti anumite persoane care chiar muncesc si fac bani din meseria asta:)
girlcat1

Mesajde celeste » 20 Feb 2009, 16:55