Salutare Vreau sa facun Sit la fel ca Livejasmin..etc

Pentru webmasteri, in special pentru cei cu profil adult video chat dar si ceilalti webmasteri care au siteri pentru adulti sunt bine veniti

Mesajde kidcatalin » 23 Iun 2009, 14:15

Sunt Programator ...situl il am gata facut si bani pentru a investi in reclama.Dar nu prea stiu ce sa fac de akuma in colo trebuie sa imi fac firma pe ce domeniu o pun ...ce alte licentze imi trebuie ...Ms astept msg
kidcatalin

Mesajde slither » 17 Iul 2009, 22:06

Pai in primul rand modele. Costa f mult ;)
slither

Mesajde sexybabe » 19 Iul 2009, 14:53

kidcatalin scrie:Sunt Programator ...situl il am gata facut si bani pentru a investi in reclama.Dar nu prea stiu ce sa fac de akuma in colo trebuie sa imi fac firma pe ce domeniu o pun ...ce alte licentze imi trebuie ...Ms astept msg

fa-ti un offshore :wink:
sexybabe
VETERAN
VETERAN

Mesajde Mihai78 » 20 Iul 2009, 04:48

kidcatalin scrie:Sunt Programator ...situl il am gata facut si bani pentru a investi in reclama.Dar nu prea stiu ce sa fac de akuma in colo trebuie sa imi fac firma pe ce domeniu o pun ...ce alte licentze imi trebuie ...Ms astept msg

Salut!

I-ti poti face un offshore si scapi de belele, dar problema se pune cum au zis si cei ce ti-au raspuns mai sus la modul cum atragi modele/studiouri (ca sa ai ceva camere online tot timpul) si webmasteri care sa te promoveze (e cea mai ieftina solutie de a te promova).

Pe partea de hosting pt un site gen jasmin nu iti pot spune prea multe , dar cu siguranta vei gasi pe aici cineva priceput care sa te ajute.

Sincer cred ca e un pic cam Cam tarziu pentru un asemenea proiect. Dar daca ai putere financiara sa sustii aceasta afacere poti gasi o nisa in piata de care sa profiti.

Oricum fa-ti bine calculele cu publicitatea.
Mult success!
Mihai78
User Junior+
User Junior+

Mesajde creatza555 » 01 Sep 2009, 16:25

Modele= Bani... Dar merita!

Asa ca, succes! :D
creatza555

Mesajde alexiss » 02 Sep 2009, 23:35