Inlaturare poze din google searches

Discutii generale despre activitatea de video chat. Pareri, opinii, intrebari, mod de lucru, povesti, discutii diverse despre siteuri de videochat si despre acest job in general, toate isi au locul in aceasta categorie.

Mesajde nifty99 » 29 Apr 2016, 20:47

recent am gasit o gramada de poze cu mine in cautarile dupa nickname..am raportat linkurile cu pozele respective la google...iata raspunsul lor la cererea mea:
"It is unclear to us how you came to hold the copyright in this material, as it does not appear that you are the author of the content in question. If the copyright was assigned to you, please provide a copy of the relevant assignment agreement. Otherwise, please explain further what the basis is for you owning the copyright".
lucrez ca performer pe jasmin...
ce ma sfatuiti sa fac?
mentinez ca in trecut am urmat aceeasi mettoda de inlaturare a pozelor si nu a fost nici o problema..
multumiri anticipate!
nifty99

Mesajde GlamourFoto » 29 Apr 2016, 21:34

Chiar daca eu am scris articolul in are explicam pas cu pas cum se inlatura showurile inregistrate (pozele) de pe internet vreau sa iti mentionez faptul ca indepartarea lor inseamna mai putin trafic pentru tine si implicit reduci sansa sa faci banuti.

Recomand sa nu te stresezi si sa dai inainte...
Citeste ce a scris Sad Eyes Aici: interpretare-mai-optima-video-inregistrate-t13621.html Ca sa intelegi mai bine.

Spor acolo
GlamourFoto
VETERAN
VETERAN

Mesajde alexalex101 » 30 Apr 2016, 12:21